پمپ های دریایی
نوشته شده توسط : تازه ها

پمپ های دریایی

تاریخچه پمپ های دریایی

پمپ های دریایی در سال 1960 در Osaka. ژاپن کارخانه پمپ NANIWA با تولید و فروش پمپ ها برای مصارف عمومی خانگی آغاز کار نمود. از زمان تاسیس اصل "مشتری اول" را حفظ کرده و در طول تاریخ خود با ادامه پاسخگویی به درخواست ها و مسائلی که کاربران با آنها روبرو هستند ، قابلیت های فناوری خود را بهبود بخشید.

 

 با وقایع کلیدی در هر عصری ، موانع مختلفی در مسیر بوجود آمده است. با این حال ، هر چالش را فرصتی برای بهبود توانایی های فناوری خود دانسته  و عبور از این موانع ما را به جایی رسانده است كه امروز هست. در نتیجه ، یک موقعیت پیشرو در چین ایجاد کرد ، که در سال 2011 از نظر حجم کشتی سازی از ژاپن پیشی گرفت. دفاتر خود را در شانگهای ، هامبورگ و اکنون در سنگاپور تأسیس کرده ، پمپ های دریایی با تعداد زیادی از شرکت ها بعنوان شریک تجاری در حال حاضر در سراسر جهان فعال هستند. کارخانه پمپ NANIWA همچنین حجم زیادی از پمپ های دریایی را برای مشتریان شرکت های بزرگ در ژاپن و خارج از کشور تأمین می کند.

 

در سالهای اخیر ، با دستیابی به سهم برتر بازار چین ، که بزرگترین سالانه ساخت کشتی جهان است ، به پیشرفت چشمگیری در جهت دستیابی به چشم انداز خود رسیده است . همچنین با راه اندازی پروژه عملیات زیست محیطی نانیوا ، پروژه ای متمرکز بر نوآوری در زمینه های حفظ محیط زیست و بهره وری انرژی ، تمرکز خود را به حوزه مقررات زیست محیطی دریایی که به سرعت در حال تغییر است ، معطوف کرده است. نتایج این امر منجر به فروش محصولات جدیدی شده است که در انواع کشتی ها نصب شده اند. پمپ NANIWA کیفیت و خدمات کلاس جهانی را در تلاش برای تبدیل شدن به تأمین کننده برتر پمپ های موتورخانه دریایی در جهان ارائه می دهد.

 

دنیا صنعت

در تنوع پمپ NANIWA این را میتوان گفت که ، بیش از 350،000 نوع پمپ را به سفارش مشتریان طی  بیش از 60 سال فعالیت کاری خود ساخته و ارائه نموده است و هر پمپ به درخواست کاربر پاسخ داده و نوآوری را منعکس کرده است.

در ژاپن دو کارخانه تولید وجود دارد که  سیستم ساخت پمپ NANIWA را  پشتیبانی می کنند.

کارخانهMihara (در اوزاکا) در سال 1960 ساخته شد. این طراحی ، طراحی اولیه پمپ ، تحقیق و توسعه محصول ، نیازهای خاص کاربر ، تأمین قطعات جایگزین و موارد دیگر را بر عهده دارد.

کارخانه) Fukui ساکای ) که در سال 1974 به بهره برداری رسید ، به عنوان کارخانه اصلی تولید پمپ های دریایی با اندازه متوسط ​​و بزرگ فعال بوده ، در حالی که تجهیزات خود را برای پاسخگویی به رشد بازار توسعه و ارتقا داده است.

شرکت پمپ NANIWA دنیای آینده را به حرکت در خواهد آورد.این شرکت برای اطمینان از اینکه می تواند پمپ های دریایی را نه تنها در ژاپن بلکه به مشتریان جهانی نیز تحویل دهد ، از استانداردهای کیفیت محصول در هر کشور پیروی می کند.





:: بازدید از این مطلب : 505
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: